Ons basisplatform bestaat uit...

Dashboards


Breng resultaten en KPI's overzichtelijk in beeld met de ingebouwde dashboards en widgets.

Databeheer


De voor jouw bedrijf belangrijkste business-objecten en hun eigenschappen worden in de software gedefineerd, bijvoorbeeld klanten, orders, vestigingen, materialen, machines, productie-eenheden: verzin het maar.

Rapportages


Over alle data kunnen rapportages gedefinieerd worden, inclusief exports naar PDF, Excel en CSV. Het platform biedt ook een krachtige import-tool voor data uit andere pakketten of Excel aan.

Rollen & rechten


Geavanceerd gebruikersbeheer waarin voor elke gebruiker precies is aan te geven wat deze wél en juist níet mag.

Nieuwsgierig geworden?


Neem contact met ons op

    Contact

    We geven je graag meer informatie over onze diensten en producten!
    Laat hier je naam en contactgegevens achter, dan nemen we zo snel mogelijk contact op.

    Voorbeelden van gerealiseerde modules

    Shop

    Laat gebruikers eenvoudig producten en materiaal bestellen, waarbij de selectie afhankelijk gemaakt kan worden van specifieke eigenschappen van de gebruiker of het bedrijf waar deze bijhoudt, bijvoorbeeld het assortiment dat aan een locatie gekoppeld is.

    Winkelbeheer

    Met deze module kunnen personeelsroosters, gewerkte uren, en verwachte en gerealiseerde omzet beheerd worden. Breng ze overzichtelijk per week in beeld of stuur ze automatisch toe aan medewerkers. Voor de omzetrapporten kan bijvoorbeeld een koppeling met het gebruikte POS-systeem gelegd worden.

    Documenten

    Binnen het platform is het mogelijk om documenten aan vrijwel elk data-object te koppelen. Dat betekent dat bijvoorbeeld werkinstructies aan gebruikers kunnen worden toegewezen, maar ook handleidingen aan producten en contracten aan een specifieke klant.

    Sales-funnel

    Met deze module kunnen leads, prospects en klanten beheerd worden, waarbij het proces van lead naar klant in beeld gebracht kan worden. We hebben uiteraard in conversiestatistieken per medewerker voorzien.

    Locatiebeheer

    In één keer alle belangrijke KPI's en andere informatie van een vestiging in beeld. Zie de belangrijkste contactpersonen, doelstellingen, bezoeken, producten en andere informatie in verschillende handige tabs.

    Service/onderhoud

    Track de onderhoudsgeschiedenis van apparatuur per locatie, type en serienummers. Laat de onderhoudsmonteurs direct registreren wanneer en op welke wijze een storing is opgelost.

    Orders/stuklijsten

    Voer orders in met stuklijsten die direct doorrekenen als er een wijziging plaatsvindt. Klik en sleep de verschillende onderdelen naar de juiste plek in de producthiërarchie. Stuur productiesoftware aan met productie-onderdelen.

    Artikelbeheer

    Beheer uitgebreide artikelbestanden en genereer automatisch zaken als voedingswaarden op basis van recepturen, en allergenentabellen die direct naar Excel of PDF geëxporteerd kunnen worden.

    E-learning

    Test gebruikers binnen of buiten het systeem periodiek op diverse onderwerpen. Houd uitgebreide participatie- en resultaat-statistieken bij.

    Kwaliteitscontrole

    Maak bezoekverslagen op basis van vragenlijsten, wijs taken toe aan gebruikers en controleer op de opvolging van taken en opmerkingen.

    Approvals

    Wijs inkomende facturen toe aan grootboekrekeningen, en zorg dat deze geaccordeerd kunnen worden door de juiste contactpersonen. Met uitgebreide regels voor escalatie als een bepaald bedrag wordt overschreden.

    Screenshots