Welke softwareoplossing sluit exact aan op jouw bedrijfsproces? Wat voor mogelijkheden zijn er voor een uitbreiding op een standaardapplicatie? Niet alle bedrijfsprocessen zijn te vatten in standaardsoftware. Daarom biedt RedAnt een tussenweg.
Niet alle bedrijfs-processen zijn te vatten in standaardsoftware...
Met ons krachtige RedAnt apps-platform richten we oplossingen op maat in. Zo automatiseren we precies de processen die nu veel tijd kosten, waarbij veel fouten gemaakt worden en creëren we inzicht en overzicht.
Binnen ons platform zijn al veel basiscomponenten opgenomen: dashboards, datamodellen en beheer van informatie, rapportages, en rollen- & rechtenbeheer. Zo kunnen we onze tijd voornamelijk besteden aan specifieke functionaliteit voor jouw nieuwe business-app.
Daarnaast hebben we een groot aantal componenten en modules ontwikkeld die gedeeltelijk herbruikbaar zijn. Verderop deze pagina hebben we een selectie opgenomen.
Bij de ontwikkeling van een nieuwe app inventariseren we in één of meerdere gesprekken de bedrijfsprocessen. Vervolgens beslissen we samen welke processen het eerst geautomatiseerd en geoptimaliseerd kunnen worden en welke processen er daarna opgepakt kunnen worden. Zo maken we een plan waarin de oplossing in één of meerdere fases ontwikkeld wordt.
Elke fase duurt tussen de vijf en vijftien dagen en deze bieden we tegen fixed price aan, zodat het doel en de omvang overzichtelijk blijven en het platform meteen ingezet kan worden. Na elke fase kan vervolgens bekeken worden welke slagen er nog gemaakt kunnen worden.
Laat gebruikers eenvoudig producten en materiaal bestellen, waarbij de selectie afhankelijk gemaakt kan worden van specifieke eigenschappen van de gebruiker of het bedrijf waar deze bijhoudt, bijvoorbeeld het assortiment dat aan een locatie gekoppeld is.
Met deze module kunnen personeelsroosters, gewerkte uren, en verwachte en gerealiseerde omzet beheerd worden. Breng ze overzichtelijk per week in beeld of stuur ze automatisch toe aan medewerkers. Voor de omzetrapporten kan bijvoorbeeld een koppeling met het gebruikte POS-systeem gelegd worden.
Binnen het platform is het mogelijk om documenten aan vrijwel elk data-object te koppelen. Dat betekent dat bijvoorbeeld werkinstructies aan gebruikers kunnen worden toegewezen, maar ook handleidingen aan producten en contracten aan een specifieke klant.
Met deze module kunnen leads, prospects en klanten beheerd worden, waarbij het proces van lead naar klant in beeld gebracht kan worden. We hebben uiteraard in conversiestatistieken per medewerker voorzien.
In één keer alle belangrijke KPI's en andere informatie van een vestiging in beeld. Zie de belangrijkste contactpersonen, doelstellingen, bezoeken, producten en andere informatie in verschillende handige tabs.
Track de onderhoudsgeschiedenis van apparatuur per locatie, type en serienummers. Laat de onderhoudsmonteurs direct registreren wanneer en op welke wijze een storing is opgelost.
Voer orders in met stuklijsten die direct doorrekenen als er een wijziging plaatsvindt. Klik en sleep de verschillende onderdelen naar de juiste plek in de producthiërarchie. Stuur productiesoftware aan met productie-onderdelen.
Beheer uitgebreide artikelbestanden en genereer automatisch zaken als voedingswaarden op basis van recepturen, en allergenentabellen die direct naar Excel of PDF geëxporteerd kunnen worden.
Test gebruikers binnen of buiten het systeem periodiek op diverse onderwerpen. Houd uitgebreide participatie- en resultaat-statistieken bij.
Maak bezoekverslagen op basis van vragenlijsten, wijs taken toe aan gebruikers en controleer op de opvolging van taken en opmerkingen.
Wijs inkomende facturen toe aan grootboekrekeningen, en zorg dat deze geaccordeerd kunnen worden door de juiste contactpersonen. Met uitgebreide regels voor escalatie als een bepaald bedrag wordt overschreden.