CRM, een afkorting van Customer Relationship Management, is een term die in eerste instantie werd gedefinieerd en ontworpen om de klantenservice te verbeteren. Vandaag de dag heeft het echter betrekking op een hele bedrijfsstrategie. Een CRM-systeem fungeert als een verzamelplaats om uw verkoop-, marketing- en klantenserviceactiviteiten samen te brengen en uw proces, beleid en mensen te stroomlijnen binnen één platform.

De belangrijkste voordelen:

  • Alle informatie over je klanten op één plek.
  • Een eenvoudiger verkoopproces, meer tijd om te verkopen, en kostenbesparing.
  • Zie overal alle gegevens van je klanten online, ook op je smartphone of tablet.
  • Contextuele communicatie en moeiteloze teamsamenwerking.

Contactbeheerfuncties in CRM helpen je om je zakelijke contacten op één plaats te organiseren. Je krijgt inzicht in wanneer en waarom je de laatste keer contact hebt opgenomen met een klant en wat het beste moment is om diegene te bereiken,ziet vermeldingen op sociale media en je kunt analyses uitvoeren om klanten te bereiken via e-mail en andere vormen van communicatie.

Welke versie?


Zoho CRM is los of in een voordelige combinatiebundel te verkrijgen. Hiernaast zie je de verschillende mogelijkheden!

Raadpleeg vooral onze consultants voor ons advies in jouw specifieke situatie.

Zoho CRM

12per gebruiker per maand

Voor dienstverleners die urenregistratie en facturatie willen integreren met hun boekhouding en CRM.

Heb je meer dan 100.000 records of wil je gebruik maken van proces-blauwdrukken, validatieregels en verdere automatisering? Dan is er Zoho CRM Professional voor € 20 per gebruiker per maand.


Probeer 14 dagen gratis

Zoho CRM Plus

50per gebruiker per maand

Naast Zoho CRM bevat deze uitgebreide bundel nog 9 krachtige applicaties in één interface, o.a. SalesIQ voor live chat en bezoekerstracering, Desk voor helpdesk, Projects voor projectmanagement, Campagnes voor marketingautomatisering, en Analytics voor uniforme inzichten in uw teams.


Probeer 14 dagen gratis

Zoho One

30per gebruiker per maand*

*) Indien je deze afneemt voor álle medewerkers in je bedrijf, anders € 75 per gebruiker per maand.

Met Zoho One krijg je álles wat Zoho te bieden heeft in meer dan 40 krachtige, geïntegreerde bedrijfsapplicaties. Naast de CRM-applicaties krijg je ook Zoho Mail, Cliq (chat), Workplace (Office), en bijvoorbeeld Assist (de Zoho-versie van TeamViewer).


Probeer 14 dagen gratis

De genoemde prijzen zijn alleen geldig bij afname van een jaarabonnement. Via bovenstaande bestel-links sluit je een directe overeenkomst met Zoho af. RedAnt is geen partij in deze overeenkomst en kan derhalve niet als 'verkoper' worden gezien. Zoho factureert rechtstreeks aan de eindgebruiker.

Referenties