Klantcase


De softwaretoepassingen van RedAnt en Mamut zorgen ervoor dat bedrijfsprocessen efficiënt verlopen. Hoe pakt dat uit in de dagelijkse praktijk van Bakerstreet?

Alle relevante informatie over een locatie
in één overzicht

Bakerstreet is franchisegever van een aantal ontbijt- en lunchzaken. Ook de formule Deli2go – te vinden in Shell tankstations door het hele land – maakt deel uit van de organisatie.

Voor Bakerstreet was het veel werk om overzicht te houden over het grote aantal (inkoop)facturen. RedAnt bedacht een maatwerkapplicatie die naadloos aansluit bij de basis van Mamut, waar Bakerstreet al mee werkt. Dit resulteerde in een webbased accorderings-app: Approvals. Daarmee wordt het hele proces van inkoopfactuur naar betaling op een overzichtelijke manier afgehandeld. Dat alle stakeholders binnen Bakerstreet inzicht hebben in de openstaande facturen, komt de accountability ten goede.

Lees hieronder hoe Jonathan, Bas, Pieter en Francis hun dagelijkse werk stukken eenvoudiger en effectiever hebben gemaakt met behulp van Mamut en de kennis van RedAnt.

  • De facturen controleer ik via het programma Approvals. Dat levert veel tijdwinst op.
    Francis Sjoer,
    backoffice medewerker
  • Onze financiële administratie verloopt nu soepeler en met meer structuur.
    Pieter Uithuisje,
    financiële administratie
  • We krijgen in één oogopslag alle relevante informatie over een locatie te zien.
    Bas Rietvelt,
    manager operations
  • De bedrijfs-processen zijn nu helder en dat maakt ons een betere partner naar relaties toe.
    Jonathan van Dingstee, controller