In het pre-COVID tijdperk lag de focus voornamelijk op backoffice processen zoals de financiële en logistieke afdelingen. Logisch, de opdrachten/bestellingen liepen lekker door en iedereen was druk met de verzending en facturering.

Bij veel bedrijven liggen de zaken er nu anders bij en wordt er gezocht naar een manier om kansen beter te identificeren en te verzilveren. De focus ligt dus niet meer binnen, maar buiten! Waar liggen de kansen? Hoe bereiken we nieuwe klanten? Hoe krijgen we de order-machine weer op stoom?

Door de interne focus zijn deze processen vaak al prima geregeld met één overkoepelend systeem, zoals Exact Online (gestructureerde data), maar aan de "voorkant" is het vaak een allegaartje van losse crm-, mail- en marketingsystemen, welke met veel handwerk in-sync worden gehouden (ongestructureerde data). Het gevolg? Een haperend proces dat afhankelijk is van menselijke input. Handig? Nee, zeker nu niet!

Zit jij met dit probleem? Geen nood! Om de voorkant op orde te kunnen krijgen, hebben wij geïnvesteerd in een slimme integratie tussen Exact Online en Zoho CRM.

Meer informatie

    Contact

    We geven je graag meer informatie over onze diensten en producten!
    Laat hier je naam en contactgegevens achter, dan nemen we zo snel mogelijk contact op.