In het pre-COVID tijdperk lag de focus voornamelijk op backoffice processen zoals de financiële en logistieke afdelingen. Logisch, de opdrachten/bestellingen liepen lekker door en iedereen was druk met de verzending en facturering.
Bij veel bedrijven liggen de zaken er nu anders bij en wordt er gezocht naar een manier om kansen beter te identificeren en te verzilveren. De focus ligt dus niet meer binnen, maar buiten! Waar liggen de kansen? Hoe bereiken we nieuwe klanten? Hoe krijgen we de order-machine weer op stoom?
Door de interne focus zijn deze processen vaak al prima geregeld met één overkoepelend systeem, zoals Exact Online (gestructureerde data), maar aan de "voorkant" is het vaak een allegaartje van losse crm-, mail- en marketingsystemen, welke met veel handwerk in-sync worden gehouden (ongestructureerde data). Het gevolg? Een haperend proces dat afhankelijk is van menselijke input. Handig? Nee, zeker nu niet!
Zit jij met dit probleem? Geen nood! Om de voorkant op orde te kunnen krijgen, hebben wij geïnvesteerd in een slimme integratie tussen Exact Online en Zoho CRM.
Zoho is een flexibel, betaalbaar, gebruikersvriendelijk en hypermodern cloud-platform van meer dan veertig geïntegreerde toepassingen voor o.a. marketing, sales en service.
De belangrijkste voordelen:
Contactbeheerfuncties in CRM helpen je om je zakelijke contacten op één plaats te organiseren. Je krijgt inzicht in wanneer en waarom je de laatste keer contact hebt opgenomen met een klant en wat het beste moment is om diegene te bereiken,ziet vermeldingen op sociale media en je kunt analyses uitvoeren om klanten te bereiken via e-mail en andere vormen van communicatie.
Met onze integratie combineren we de productie, logistieke en financiële kracht van Exact Online met de flexibele CRM en support oplossingen van Zoho. Als je al Exact Online en Zoho gebruikt kunnen we de bestaand omgevingen aan elkaar koppelen. Daarbij helpen we de processen die jullie in beide systemen hebben vastgelegd samen te doorgronden en te vertalen naar de koppeling, zodat de juiste gegevens op het juiste moment uitgewisseld worden.
Wil je meer of andere onderdelen integreren? Kan! Laat het ons weten en we onderzoeken dolgraag de mogelijkheden.
Als je met één van beide pakketten of met beide gaat beginnen, dan begeleiden we je graag met de hele implementatie en integratie. Daarbij analyseren we samen de bedrijfsprocessen, adviseren we over de beste oplossingen en helpen we met het realiseren van de gestelde doelen.