Met de introductie van de BodyBow in 1991 werden de eerste stappen gezet in de fysiotherapiebranche. Ruim 20 jaar later is Bodybow Healthcare uitgegroeid tot een totaal-leverancier voor fysiotherapie, fitness en sport. Jethro Knoop van Bodybow, groothandel in paramedische producten is een enthousiaste gebruiker van Mamut software.
Bodybow onderscheidt zich door alleen met bewezen A-merken te werken. Een ruime showroom in het midden van het land biedt klanten de mogelijkheid om producten uitgebreid te testen en direct mee te nemen. Een belangrijke waarde voor Bodybow Healthcare is de kwaliteit, veiligheid en functionaliteit van de producten. Door gebruik te maken van een internationaal netwerk zijn wij altijd op de hoogte van ontwikkelingen in de branche.
"Zonder het gebruik van Mamut zou het niet mogelijk zijn om de meer dan 100 webshops, die aan het systeem gekoppeld zijn, te exploiteren. We leveren producten vanuit ons eigen magazijn direct aan de klant. Door de functionele modules kunnen wij eenvoudig de in- en uitgaande goederenstroom en de orderstroom beheersen. Mamut One Enterprise E5 biedt ons alle functionaliteit, zoals crm, logistiek, inkoop, voorraad, rapportages, verkoop en offertes, die nodig zijn voor een optimale controle van de bedrijfsvoering."
"Het all-in-one pakket is handig en gebruiksvriendelijk. Alles zit erin tegen een redelijke prijs. Bij ons vorige systeem moesten we steeds modules bijkopen. Nu profiteren we van aanzienlijke kosten– en tijdsbesparingen, efficiëntere verwerking van data en optimaal administratief inzicht. Mamut is één van de beste investeringen die wij in het bedrijf hebben gedaan. De constante software-ontwikkeling is een pre. Het bedrijf is innovatief, luistert naar de wensen van de gebruikers en geeft snel en deskundig telefonisch support. In de toekomst willen we doorgroeien naar een systeem dat online en op afstand te benaderen is. Dan zijn we altijd en overal op de hoogte van de laatste stand van zaken."
"Onze Mamut partner RedAnt heeft de goede basis van Mamut verder uitgebouwd. We wilden af van het overtypen van orders, artikelinformatie en het aansturen van ons externe magazijn. Door middel van RedAnt M-Port hebben we Mamut kunnen integreren met onze externe systemen en partners. De orders die op onze webshop worden geplaatst worden nu automatisch in Mamut aangemaakt. Vervolgens controleert de software van RedAnt of de producten beschikbaar zijn in het magazijn en als dat zo is wordt het magazijn verzocht de goederen uit te leveren. Dit bespaart ons veel tijd en voorkomt fouten!"
"Daarnaast hebben we nu met behulp van RedAnt Online Access overal toegang tot Mamut. Zo kunnen we nog eenvoudiger onze dagelijkse activiteiten uitvoeren en monitoren."
Benieuwd wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op voor een kennismaking!