Akoestische klimaatbeheersing wordt nog vaak als sluitpost gezien, terwijl er op het gebied van lawaaivervuiling nog heel wat winst te behalen valt. Soundless Acoustics International, Soundless Acoustics ontwikkelt en verkoopt wereldwijd akoestische oplossingen om de absorptie binnen gebouwen te verbeteren.. Directeur/eigenaar Eugénie van der Kleij heeft gekozen voor Mamut One voor relatiebeheer, administratie en boekhouding.
Op dit moment is Eugénie voor bezig met het verder op- en uitbouwen van Soundless Acoustics, en het internationaal in de markt zetten van hun product Soundblox. "Soundblox is een merknaam voor akoestische betonblokken. Dit product heeft zich al jarenlang in de markt bewezen, echter de laatste jaren werd het een beetje verwaarloosd." Soundless Acoustics International is anderhalf jaar geleden opgericht om dit product nieuw leven in te blazen en het de aandacht te geven die het verdient. "Dit doen we door het opzetten van een nieuwe marketingstrategie en ook door het product verder te ontwikkelen om de concurrentie een slag voor te blijven."
"De laatste jaren is er veel aandacht voor duurzaam bouwen. Er is op dat gebied veel vooruitgang geboekt," zegt Eugénie. "Toch wordt akoestische klimaatbeheersing nog te vaak als sluitpost gezien, terwijl er op het gebied van lawaaivervuiling nog heel wat winst te behalen valt. Ik zou graag zien dat het bewustzijn voor het belang van geluidsabsorptie in gebouwen voor de gezondheid en het welbevinden van mensen, vergroot wordt."
Het allerbelangrijkste is dat je passie uitstraalt en je werk met veel plezier doet.
Om goed inzicht te krijgen in de orderstroom, de voorraad en de financiële administratie is Soundless in 2014 van start gegaan met Mamut. De afgelopen twee jaar heeft Soundless samen met RedAnt de administratie en de bedrijfsprocessen verder geoptimaliseerd. Alle documenten die uit Mamut komen sluiten nu aan bij de huisstijl en bevatten de gewenste informatie voor de klanten. Daarnaast houdt Soundless nu zelf de financiële administratie in Mamut bij, in plaats van de boekhouder. Hierdoor hebben ze sneller inzicht in de positie van het bedrijf, besparen ze een hoop administratiekosten uit en kunnen ze zelf eenvoudig de BTW aangifte verzorgen.
Benieuwd wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op voor een kennismaking!