CRM, een afkorting van Customer Relationship Management, is een term die in eerste instantie werd gedefinieerd en ontworpen om de klantenservice te verbeteren. Vandaag de dag heeft het echter betrekking op een hele bedrijfsstrategie. Een CRM-systeem fungeert als een verzamelplaats om uw verkoop-, marketing- en klantenserviceactiviteiten samen te brengen en uw proces, beleid en mensen te stroomlijnen binnen één platform.
De belangrijkste voordelen:
Contactbeheerfuncties in CRM helpen je om je zakelijke contacten op één plaats te organiseren. Je krijgt inzicht in wanneer en waarom je de laatste keer contact hebt opgenomen met een klant en wat het beste moment is om diegene te bereiken,ziet vermeldingen op sociale media en je kunt analyses uitvoeren om klanten te bereiken via e-mail en andere vormen van communicatie.
RedAnt werkt met veel CRM-georiënteerde klanten. Hun wensen verschillen van het eenvoudig willen vastleggen van de gemaakte afspraken tot het managen van uitgebreide workflows rondom sales en marketing.
In de afgelopen 20 jaar hebben we met alle facetten van bedrijfsprocessen te maken gehad. Daarnaast is RedAnt zelf een klantgerichte organisatie. Vanuit onze eigen ervaringen en de ervaringen die we bij onze klanten hebben opgedaan helpen we je graag verder om zo optimaal mogelijk met CRM te gaan werken.
Met onze integratie combineren we de productie, logistieke en financiële kracht van Exact Online met de flexibele CRM en support oplossingen van Zoho. Als je al Exact Online en Zoho gebruikt kunnen we de bestaand omgevingen aan elkaar koppelen. Daarbij helpen we de processen die jullie in beide systemen hebben vastgelegd samen te doorgronden en te vertalen naar de koppeling, zodat de juiste gegevens op het juiste moment uitgewisseld worden.
Als je met één van beide pakketten of met beide gaat beginnen, dan begeleiden we je graag met de hele implementatie en integratie. Daarbij analyseren we samen de bedrijfsprocessen, adviseren we over de beste oplossingen en helpen we met het realiseren van de gestelde doelen.